Iphony
DutchEnglishGermanFrench

Een goede telefoonverbinding via 3CX en VoIP

Telefooncentrale. Videoconferencing. Live chat.
Gehost, in uw cloud of lokaal geïnstalleerd.

Kunnen uw medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone, zoals 3CX met een VoIP-verbinding? Wilt u op afstand vergaderen via webconferenties zonder apps? Of wilt u klanten te woord staan via livechat op uw website? Met de telefooncentrale van 3CX is dat, en nog veel meer, mogelijk. Met een 3CX kiest u voor een lokale telefooncentrale op Windows of Linux via VoIP, waardoor u alle keuzevrijheid heeft. Ook kunt u kiezen voor implementatie in uw eigen cloudaccount of door 3CX gehoste VoIP-telefonie. Waar u ook voor kiest, u bent verzekerd van een gebruiksvriendelijke 3CX VoIP-telefooncentrale met een minimum aan beheertaken.

3cx telefoonsysteem-beheerconsole

Hoogwaardige klantenservice met VoIP voor 3CX-telefonie

Met 3CX kunnen teamleden werken vanaf verschillende locaties en blijven ze toch een samenhangende groep dankzij unified communications en VoIP. Via een multichannel contactcenter blijven bedrijven verkopen realiseren, ondersteuning bieden, problemen oplossen en klantrelaties opbouwen. Een 3CX telefooncentrale is onmisbaar wanneer u veel via uw telefoon werkt. VoIP werkt ook nog eens zeer ondersteunend. Met dit systeem profiteert u altijd van een goede, heldere verbinding, wat een heldere communicatie binnen uw bedrijf en met uw klanten bevordert.

Ontdek de vele mogelijkheden van 3CX VoIP-telefonie

Een 3CX telefooncentrale met VoIP-technologie biedt vele mogelijkheden voor bedrijven en hotels. Met 3CX Live Chat & Talk kunnen uw medewerkers voor een naadloze klantervaring rechtstreeks chatten, videobellen en bellen via internet met uw websitebezoekers. VoIP 3CX zorgt ervoor dat uw werknemers efficiënter werken, hun performance kunnen inzien en waardevolle interacties kunnen bieden waarover uw klanten echt tevreden zijn.

N
Geïntegreerd wallboard voor realtime controle
N
Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken
N
SLA- en terugbelstatistieken
N
Terugbeloptie voor klanten die niet willen wachten

Moderne wachtrijstrategie en statistieken in realtime

Met een 3CX telefooncentrale van Inphony verzekert u uw klanten aan de telefoon van een kwalitatief hoge service en uw medewerkers bereiken altijd hun doel. Zeker als u ook onze cloudoplossingen gebruikt. Check de gemiddelde en langste wachttijd evenals de kortste gespreksduur om te garanderen dat geen enkele klant uw callcenter ontevreden verlaat.

N
Log medewerkers in en uit de wachtrijen
N

Hunt by Threes – Willekeurig & Voorrang

N
Terugbelfunctie – klant kan ophangen en plaats in wachtrij houden
N
Round Robin

Inclusief geavanceerde callcenterfuncties

De telefooncentrale van 3CX PRO biedt u alle tools die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoordde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde wachttijd, langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat u een soepel werkend callcenter heeft op ieder gewenst moment.

N
Luister mee zonder dat de medewerker of klant dit merkt
N
Train medewerkers tijdens een live gesprek met de fluisterfunctie
N
Maakt uw medewerker er een boeltje van? Neem het gesprek over
N
Chat en praat live met uw websitebezoekers

CRM-integratie op serverbasis

Met een 3CX telefooncentrale kunt u ook bellen via VoIP-telefonie, zonder dat u daadwerkelijk een telefoon nodig heeft. Verbeter de klantervaring met één compleet callcenter voor elk contactmoment. Met 3CX werken uw medewerkers effectiever door communicatie te stroomlijnen. Bovendien is de callcentersoftware van 3CX eenvoudig te integreren met een groot aantal CRM-, ERP- en boekhoudsystemen.

3CX-telefonie met VoIP dankzij uw 3CX-telefoon

U bereikt het nieuwe werken dankzij de VoIP 3CX-telefonie van Imphony. Wij helpen u aan uw nieuwe 3CX-telefoon. Ongeacht waar uw werknemers werken, de 3CX-telefonie werkt uitstekend voor flex-en thuiswerken. De VoIP 3CX-telefoon is eenvoudig te installeren en te beheren. Wanneer u wilt dat u, of uw collega’s, veilig en betrouwbaar kunnen bellen, zorg dan dat zij werken met een 3CX-telefoon van ons gespecialiseerde VoIP bedrijf.

Wees altijd bereikbaar

Een traditionele, merk gebonden telefooncentrale met callcenterfuncties zijn duur of lastig te configureren, maar 3CX VoIP-telefonie brengt hier verandering in met 3CX PRO. Dit is eenvoudige, intuïtieve callcentersoftware met alle informatie die nodig is om wachtrijen in realtime te controleren en u ervan te verzekeren dat er geen enkel gesprek verloren gaat. Dat wilt u toch ook? Neem dan contact met ons op door te bellen naar +31 (0)8 500 26 500 of stuur een e-mail naar info@inphony.nl.

N
Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Microsoft Dynamics en meer
N
Automatisch inkomende oproepen koppelen aan klantgegevens
N
Bellen met één klik in uw browser of toepassing
N
Verbeterde klanttevredenheid met snelle en eenvoudige registratie van communicatie

Contact België

Contact Nederland

p

Informatie

KBO 0786.523.213
BTW BE07865232213

Contactformulier

Heeft u een vraag over Inphony of andere zaken vul dat het contactformulier in.

Antwerpen

Borsbeeksebrug 34
Antwerpen 2600
België

Brussel

Priester Cuypersstraat 3
1040 Brussel
België

Kortrijk

Dumolinlaan 1
8500 Kortrijk
België

Gent

Gaston Crommenlaan 8
9050 Gent
België

Hasselt

Koning Boudewijnlaan 20
3500 Hasselt
België

Charleroi

Chau.de Bruxelles 151
6040 Charleroi
België